søndag den 25. november 2012

Hjemmebiograf

Det regner sagde Per Degner, kryb i skjul sagde Per Juul, nej jeg vil ikke sagde Per Nellike.. Nææhh Per Nellike det vil du ikke, men det vil vi! Vi vil gerne krybe i skjul, så nu er der lavet popcorn og valgt film, for nu skal der leget hjemmebiograf imens det øser ned udenfor.
Jeg har ikke nogen mikroovn (ikke fordi jeg ikke vil have en, men mere fordi jeg er lidt forfængelig og ikke vil have den stående fremme), så det er popcorn på den gammeldags måde, som da mor var barn. Jeg har bare ikke lige kunnet finde kornene til at poppe. Det er altid til mikroovne. Men hu hej, så fandt jeg da lige en pose i Søstrene Grene.
Papbægrene er fundet i et svensk supermarked og har stået og ventet i skabet.

Velbekomme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar