mandag den 25. februar 2013

Nytårsforsæt come true

Nytårsforsætter havde jeg egentlig ikke så mange af, nok snarere en "to do" liste, og øverst på den stod der: ordne pulterrum...
Jeg har et nemlig et pulterrum. Det er egentlig en del af mit soveværelse, som igen er en del af mit syrum. Det er også der, jeg liiiige sætter ting, jeg ikke helt ved, hvad skal og der, hvor man liiige siger, det ordner jeg i morgen. Men man må sige, at det i den grad havde taget overhånd.....


Det tog det meste af 2 uger, at komme igennem. Og bagefter gik turen til Ikea efter en masse af de skønne "Samla-kasser" og til Søstrene Grene efter "tavleklistermærker" (kridtet medfølger ikke!).
Og så kom der pludselig til at se sådan ud.


Hvor skønt det er, kan slet ikke beskrives, så resten af lejligheden fik også lige en tur. Børneværelser, køkken, stue og "syrummet". Det har taget det meste af en måned, men det var det hele værd.
Nu står den så på oprydning i kreaprojekter. Stof der er klippet, men ikke syet sammen, er det der er mest af. Der er bunker af det, så nu er forsættet, at sy én ting færdig hver dag, men mere om det senere.





Den stores værelse efter sortering og med nye kurve fra Tiger.

Fik faktisk også ryddet op i kisten med julesager. Ja jeg ved godt, at det er lang tid siden, og det nok er lidt for sent med et indlæge om jul, men ikke desto mindre.

Alle de dejlige nisser, som skulle tilbage i kisten.

Julekugler fra farmor.

Min yndlings julekugle.


Og så var der kisten.


Glæder mig til at åbne den til næste jul.
Det kan anbefales!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar