søndag den 9. juni 2013

Æbletærte

Som tiden dog flyver. Vi har været på Mallorca og i Lalandia, så det er ikke meget det er blevet til her hjemme. Men en lille kage er det da blevet til.


Opskriften fandt jeg her, og den smagte skønt. Jeg lavede den med flødeskum, som opskriften sagde, men det var næsten lidt for meget til den søde side, og her må jeg lige indskyde, at hvis jeg siger, at det er til den søde side, så er det VIRKELIG sødt!! Næste gang bliver det med cremefraiche, hvilket jeg synes, vil klæde den meget bedre. 

Jeg har også været på en lille bitte smule på shopping. Faldt over den skønneste T-shirt fra Stella Nova, som jeg bare måtte eje. 



Og så lige et par øreringe fra Tiger.

1 kommentar:

  1. Hey...

    Du har meldt dig til kreakæden inde ved kvalitid - Og jeg skal sende det der er nu til dig... Kan du maile mig din adresse på: Arliana.Swann (a) gmail.com?

    SvarSlet