mandag den 15. april 2013

Mosterbrunch

Jeg har haft den dejligste dag i dag med min mor og mine to mostre til mosterbrunch. Jeg har stået i køkkenet hele dagen i går og forberedt (elsker det, en lille plan og en liste, så er jeg glad).

Vi fik pandekager, frittata med søde kartofler, yoghurtbrød, scones, klumpeboller, røræg, pølser, bacon, frugt, kartoffelrøsti, squashrøsti, ost og omelet med bagte tomater.
Glemte desværre at tage et billede af det hele på bordet, men fik taget et par billeder i løbet af morgenen.






Og kage til kaffen. Det er chokoladebrownie med cheesecake og hindbærskum toppet med friske hindbær.



Og gave fik jeg også. De fineste cupcakeforme og en "sprøjtepose" med tyller. Glæder mig til at prøve den. Er ret vild med det store hul, for hvor svært er det lige at få fyldt en sprøjtepose uden at svine ud over det hele (eller det er måske kun mig, men jeg synes ligesom altid, at jeg kunne bruge en ekstra hånd til det!).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar