lørdag den 13. april 2013

Nyt møbel til stuen

Jeg er ikke så god til at smide ting ud, det har jeg vist efter min far, der bestemt heller ikke er god til det. For noget tid siden spurgte han så, om jeg ville have et par gamle natborde i noget teak-agtigt træ. Jeg sagde straks nej! Har lige ryddet op i hele lejligheden, og der skal ikke mere ind lige nu! Meeeen kender I det, når man lige får tænkt over det, så var det måske alligevel ikke så dårlig en ide. Desværre var bordene allerede afsat, da jeg fik tænkt mig om.
Jeg har den her lænestol, som jeg er virkelig glad for, men jeg sidder bare aldrig i den. Der mangler ligesom et sted at sætte kaffekoppen, hvis man skal læse eller noget når man sidder der, og man kan ikke se fjernsynet fra den.


Bagefter har jeg ligesom ikke kunnet slippe ideen om at have et lille bord til at sætte noget på, så man rigtig kan sidde der og hygge.

Og se så her, hvad jeg fandt i Den Blå Avis, til den nette sum af 150,- kroner.



Der mangler dog et beslag til at hænge det op, og jeg har ikke helt bestemt mig for, om det skal hænge på den ene eller den anden side af stolen, men jeg glæder mig til at få det hængt op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar