fredag den 8. marts 2013

Net og Liberty

Sidste år var jeg i London, og er man i London, må man selvfølgelig her ind.


Jeg gik ikke rundt i hele huset, bare op til stoffet. Der er så smukt og hver en lille krog bugner med inspiration.





Jeg købte den her, men mere om det senere.


For jeg så nemlig også den her.

Bare forsiden, mmm så får jeg lyst til at fylde hele huset med Liberty. Jeg købte den ikke, for den var lidt dyr. Men tænk engang, så fik jeg den i julegave af min skønne veninde.
Der er flere ting jeg har haft lyst til at lave, bl.a. et net (jeg har åbenbart noget med net). Forleden havde jeg så lige en time til overs, så jeg gik på jagt i stofbunkerne, og det blev til det her net.



Jeg synes, at det blev rigtig fint, det er selvfølgelig ikke til 8 liter mælk i Fakta, men bare til et par ekstra sko og en madpakke. Det har kommer nu ikke til at bringe mine sko frem og tilbage fra arbejde, for min mor kom forbi, og da hun gik, gik nettet også :-) Det er altid dejligt, når nogen har lyst til at bruge noget af det man har lavet, synes jeg. Men skal helt klart sy nogle til mig selv også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar