tirsdag den 19. marts 2013

Tæske lækker æske

Jeg har været på æskekursus, det var godt nok i efteråret, men derfor kan jeg jo godt vise jer, hvad jeg lavede.


Den her blev det til. Det var et weekend-kursus, og æsken er lavet helt fra bunden. Jeg købte den godt nok skåret ud, men den skulle limes sammen og "betrækkes". Jeg har brug Liberty-stof og bogbinderlærred til den, og jeg er SÅ glad for den. På mit arbejde, skifter jeg skrivebord næsten hver gang jeg kommer, så jeg har aldrig lige en bestemt kuglepen eller en post-it ved hånden, æsken er derfor blevet døbt "mobilkontoret", så har jeg altid det jeg skal bruge lige ved hånden.



Det er bestemt ikke sidste gang jeg laver en æske. Har allerede en drøm om, at lave nogle æsker til min reol i stuen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar