torsdag den 14. marts 2013

Tøsetur og ny, skøn stofbunke

Jeg er ved at være nede i bunkerne med ting, der skulle laves færdig. Meeen når en bunke forsvinder, så kommer der altid en ny, det er jo nærmest en naturlov.
Jeg kommer tit til lige at købe en meter af noget stof uden at have en plan med det, og i dag har jeg været i Stof og Stil med en veninde. Dejlig med en tøsetur uden børn! Og nu har en ny og skøn bunke taget form. Mmm glæder mig til en uge med mange timer foran symaskine.


Men stof skal jo lige vaskes først. Det skal det! Og så må jeg jo hellere...


Ja noget skal jeg jo lave, imens jeg venter på vaskemaskinen.
Faldt over denne film i Fakta forleden, en af Jane Austens aller bedste og til kun 25 kroner, chipsene kostede faktisk næsten lige så meget. Så nu er der dømt hygge på sofaen, for i aften skal jeg ud til kaffe. Sikke en dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar